Целта на моята курсова работа е да покаже през какви етапи трябва да премине всяка една фирма за да организира рекламната си дейност и да представи своите продукти на широката аудитория по най – добрият възможен начин ...
Материалът е направен по изискванията на д-р Абаджимаринова. Разработена е цялостна рекламна кампания на продукт, която включва формиране на медиямикс, медияплан, дефиниране на медийните цели и т.н....
В последните години се превръща в ежедневие да четем за поредния скандал, който поставя водеща компания в криза, а бъдещето на нейните вложители и служители - под въпрос...
Аудитория, рекламни цели,организация на рекламната дейност, организация на бюджета, планиране на рекламно съобщение, избор на рекламоносители, ефективност...
Скандалът с Венета Марковска е красноречив пример как противоречията, липсата на информация и опитите да се укрива такава водят със себе си грандиозен скандал, репутационна криза, загуба на доверие....