Материали 1-10 от 10

Преподаването- професионализъм предизвикателство или осъзнат риск 5 стр.

Преподаването- професионализъм, предизвикателство или осъзнат риск

Идеята за педагогически риск при преподаването се свързва с общата представа за риска, изхожда се от презумпцията, че самото обучение в училище носи в себе си латентен риск. това произтича от факта...
cblock
256 11 0
Защо компетенциите са неизменна част от съвременнта представа за образованост 4 стр.

Защо компетенциите са неизменна част от съвременнта представа за образованост?

Защо компетенциите са неизменна част от съвременнта представа за образованост? Защо е необходимо да се отиде отвъд знанията и уменията?...
legolas
73 10 0
Дидактика - лекции 22 стр.

Дидактика - лекции

Педагогиката и дидактиката не възникват в рамките на философията. С усложняването на социалния опит възниква историческа потребност този опит да се предава преднамерено, целенасочено, в резултат на което възпитанието и обучението продължават да....
admin
360 8 0
форми на възпитание 12 стр.

форми на възпитание

Основните компоненти на възпитателния процес(цел, задачи, принципи, съдържание, средства, методи, форми и резултати от възпитанието) определят главните операции, които са свързани с неговото реализиране....
mOn
14 3 0
Идеи на Ян Амос Коменски във quotВелика дидактикаquot - традиции и съвременност 9 стр.

Идеи на Ян Амос Коменски във "Велика дидактика" - традиции и съвременност

"Велика дидактика" е завършена и отпечатана в Лешно като "Чешка дидактика" през 1632г. Разширено преработена и написана в ръкопис през 1638г. на латински. Отпечатана на латински език в Амстердам през 1657г. Едно от върх
ndoe
27 2 0
Методологически основи на педагогиката 4 стр.

Методологически основи на педагогиката

Най- общо се разглежда като наука за метода на научното изследване и обяснение,като учение за научния метод. Методологията обаче е не само учение за метода на научното познание,а и за преобразуване на света....
ndoe
39 1 0
Модели на обучението 12 стр.

Модели на обучението

Учителят при осъществяване на процеса на обучение е изправен пред сложния въпрос към какво да насочи своето внимание. Към взаимодействието си с учениците при установяване на резултатен контакт с тях, към установяване на делова атмосфера....
ndoe
25 1 0