Материали 1-10 от 10

Маркетингов план на фирма 13 стр.

Маркетингов план на фирма

Маркетингова стратегия в едногодишен план на фирма "ТЕД-БЕД". Проследява създаването на фирмата, кратка история, представянето и на вътрешния и чуждия пазар и изготвя стратегия за едногодишен период...
admin
96 8 0
Стратегически анализ на бизнес средата на фирма Велди ООД 18 стр.

Стратегически анализ на бизнес средата на фирма „Велди” ООД

Ръководството на фирмата се ангажира да постига високо качество на своите продукти и услуги, но не на всяка цена, а само при стриктно спазване на всички нормативни изисквания по уос и при гарантирано опазване на околната среда...
admin
23 5 0
Организационно поведение 10 стр.

Организационно поведение

Проблема за рационалността и управлението. Култура. Основни семантични принципи. Управлението и лидерството. Трансформиращо лидерство. Авторитарната теория на масовата комуникация. Теория за развитието...
admin
46 5 0
Породи овце отглеждани в България Основи на млечното овцевъдство 20 стр.

Породи овце, отглеждани в България. Основи на млечното овцевъдство

Поради многообразната продуктивност (вълна, месо, мляко и кожи) овцете са търсени и предпочитани селскостопански животни. Различните породи овце, които се отглеждат по света, произхождат от диви представители, одомашнени преди новата ера..
admin
34 4 0
Разработване на рекламна кампания за продукт 21 стр.

Разработване на рекламна кампания за продукт

Всяка платена форма на нелично представяне на идеи,стоки или услуги от страна на определен спонсор. Заглавие- най- важната словесна част на рекламата.приема се за задължителна. Функциите на заглавието са: да спре вниманието на читателите
admin
33 3 0
Неинфекциозни болести по растенията 45 стр.

Неинфекциозни болести по растенията

Неинфекциозни болести по растенията. Болести, причинени от неблагоприятна температура. Високотемпературни повреди. Нискотемпературни повреди. Болести, предизвикани от неблагоприятни стойности на влага...
ndoe
8 3 0
Регионално развитие на България 8 стр.

Регионално развитие на България

Общата аграрна политика (ОАП) на страните – членки на ЕС е инструментариум за регулиране на обществените отношения. С нейните механизми се улеснява оборотът на капитала в общността главно между индустрията и зависимото от природата селско стопанство. П
cblock
22 3 0