Материали 1-6 от 6

Диагностика на дете със СОП 7 стр.

Диагностика на дете със СОП

Детето е общително и любвеобилно. Лесно се сприятелява с други деца и има много приятели.лесно се мотивира за работа,но бързо се разсейва. Емоционално стабилен е и много любопитен. СЕамооценката е зависима от чуждата оценка на поведението...
gecata_maina
125 12 0
Приобщаващ учител - ценности умения за диагностика и оценка на индивидуалните особености на учениците професионално и личностно развитие 12 стр. очаква одобрение

Приобщаващ учител - ценности, умения за диагностика и оценка на индивидуалните особености на учениците, професионално и личностно развитие

През последните десетилетия обучението на деца с множество увреждания е обект на разглеждане в редица проучвания и изследвания в световен мащаб. Налице е много голяма промяна на разбирането за особеностите в развитието, комуникацията и подходите за...
silviQ_88
0 2 0
Видове нарушения на устната реч в детска възраст 12 стр.

Видове нарушения на устната реч в детска възраст

Случаите на първично нарушение на речта се изучават от логопедията като един от основните дялове на дефектологията. В съвременният си вид логопедията е наука за различните групи и видове речеви нарушения, за методите на тяхната профилактика, диагностика..
silviQ
27 1 0
Отпадащи ученици Профил причини превенция 7 стр.

Отпадащи ученици. Профил, причини, превенция

Резултатите от изследването показват, че въпросът с отпадащите е най - сериозен сред децата от ромски произход. При останалите етнически групи – на българите и турците, този проблем също съществува, но неговият обхват и трудностите не...
lubega
16 1 0
Същност и характеристики на социално-педагогическа работа със семейства 7 стр. очаква одобрение

Същност и характеристики на социално-педагогическа работа със семейства

Разнообразието на социално-педагогическите практики в Европа, както и философията на социалната работа в Америка, представляват два допълващи се блока на социалното възпитание, прилагано в световен мащаб...
nerven
0 0 1
Тенденции в развитието на образованието на хора с увреждания през ХХ в Гарантиране на правото на специално образование за деца с увреждания Приемане на международни документи 1950-1970 5 стр.