Материали 1-10 от 10

Теоретико - методологически аспекти на маркетинговата стратегия 82 стр.

Теоретико - методологически аспекти на маркетинговата стратегия

Маркетингът заема важно място в системата за управление на всяка фирма. Чрез него се постига съчетаване както на фирмените, така и на обществените интереси в процеса на задоволяването на потребителското търсене на пазара. Основната цел...
cblock
6 3 0
Анализ на външната среда на бизнес организация 11 стр.

Анализ на външната среда на бизнес организация

Целта на swot анализа в стратегическия мениджмънт е да определи, в каква степен стратегията използва благоприятните случай, които предлага външната среда и до каква степен позволява да се заобиколят заплахите, които тя поражда....
admin
16 0 0
119 стр.

Развитието на човечеството се характеризира с един непрекъснат възход към подобряване живота на хората, демократизиране на обществено - политическите отношения и глобализиране на икономиката в световен мащаб. Обществата ...
mOn
19 0 0
Подходи и методи за разработване на фирмена стратегия 98 стр.

Подходи и методи за разработване на фирмена стратегия

От една страна е продължилата години депресия на прехода, а от друга страна действителността на усилващата се конкуренция в условията на глобализация на световното икономическо пространство, както и възможностите...
the_magicer
0 0 0
Изграждане на стратегия за стимулиране на продажбите в търговска верига 84 стр.

Изграждане на стратегия за стимулиране на продажбите в търговска верига

Закупуването и препродажбата на стоки без промяна на тяхната субстанция е основния отраслов признак за разграничаването на търговията от останалите стопански отрасли и дейности...
lubega
0 0 0
Стратегическо управление на търговската марка 96 стр.

Стратегическо управление на търговската марка

Oбeкт нa изслeдвaнe нa нaстoящaтa диплoмнa рaбoтa e търгoвскaтa мaркa "Стaрбъкс" с нeйнитe хaрaктeристики кaтo oбeкт нa интeлeктуaлнaтa сoбствeнoст и кoмпoнeнт нa фирмeнaтa стрaтeгия....
rusev02
0 0 0
Съвременен бранд-мениджмънт в стратегическото управление на фирмените продажби 69 стр.

Съвременен бранд-мениджмънт в стратегическото управление на фирмените продажби

Търговската марка може да изгради или разруши бизнеса на една компания. Марковите стоки представляват около две трети от потреблението като цяло. Факт е, че потребителят често купува името, а не продукта...
cblock
0 0 0
Стратегическите съюзи като метод за повишаване на международната конкурентноспособност 104 стр.

Стратегическите съюзи като метод за повишаване на международната конкурентноспособност

Може да се разгледа и като взаимосвързаност на стопанствата и излизане на бизнеса от националните рамки и стандартизирани със стопанствата на останалите страни...
silviQ
0 0 0