Материали 1-2 от 2

Вземане на мениджърски решения и тяхна приоритезация от резултатите на анкетираните крайни клиенти с цел подобрение качеството на услугата 101 стр.

Вземане на мениджърски решения и тяхна приоритезация от резултатите на анкетираните крайни клиенти с цел подобрение качеството на услугата

Преходът на страната към пазарна икономика, съпроводен със загубата на определени външни традиционни пазари на нашите стоки, както и отварянето на границите ни за външните стоки...
lubega
0 0 0
Влияние на офис планирането и проектирането в управленската организационна стратегия на фирмата 81 стр.

Влияние на офис планирането и проектирането в управленската организационна стратегия на фирмата

Досегашните условия фокусират върху въпроса за количествения растеж, разбиран като нарастване на обема на продукцията. Сега успехът се решава преди всичко от това доколко е успяла фирмата да отговори на изискванията на потребителите и техните потребности.
messi
0 0 0