Материали 1-10 от 10

Ценова политика 33 стр.

Ценова политика

Ценовата политика е инструментът, чрез който фирмата може да постигне най-бързо въздействие върху пазара. Изменението на продажните цени на фирмата може да повлияе върху търсенето, обема на продажбите и приходи....
admin
23 4 0
Проучване анализ и оценка на възможностите за използване на интегрирани маркетингови комуникации в практиката на Девин АД 7 стр.

Проучване, анализ и оценка на възможностите за използване на интегрирани маркетингови комуникации в практиката на "Девин" АД

В момента компанията има изключително агресивна маркетингова стратегия, комбинираща едновременно издърпване (отбив в цените, промоции, акции, активна реклама) и избутване...
loli
27 4 0
Анализ на управлението на качеството на фирма 21 стр.

Анализ на управлението на качеството на фирма

Задание по предмета "Управление на качеството", подробен анализ на фирмата, подробно разгледани рискове, значение на опаковката, човешките ресурси в организацията, работата и безопасността на производството и т.н.
gecata_maina
13 3 0
Анализ на маркетинговата стратегия на Загорка АД 21 стр.

Анализ на маркетинговата стратегия на "Загорка" АД

Българската пивоварна промишленост има 125-годишна история. през 1881 г. в град шумен, североизточна българия, отваря врати първата фабрика за бира в страната. оттогава и до днес българинът остава верен на това най-популярно питие...
emoto_92
20 3 0
Икономически и маркетингов анализ на Мегалан Нетуърк ООД 9 стр.

Икономически и маркетингов анализ на Мегалан Нетуърк ООД

Дясно насочената политика на правителството, състояща се в намаляването на данъците и осигуровките стимулира бизнеса в България и в частност влияе благоприятно на политиката на Мегалан Нетуърк, насочена към влизането на компанията на нови пазари....
admin
29 3 0