Материали 1-10 от 10

Мениджмънт на рекламата 24 стр.

Мениджмънт на рекламата

Проект в областта на рекламата. Рекламен план, график за организиране на рекламна кампания (Дата, място, час) на отделните мероприятия по различните комуникационни канали. Рекламата като комуникация и като специфичен вид капиталовложение (инвестиция)....
mOn
8 3 0
Управление при кризи 41 стр.

Управление при кризи

В статията се анализират съществени проблеми от управлението при кризи. Разгледани са компонентите, принципите, целите и задачите, които следва да се решават и които оказват съществено влияние на цялостния процес....
lubega
0 2 0
Рекламна дейност в интернет 16 стр.

Рекламна дейност в интернет

Интернет е най-бързо развиващата се медия и все повече хора го предпочитат и изоплзват като основен информационен източник. Той е единствената медия, която по иновативен и атрактивен начин привлича потребителя и задържа неговото внимание...
admin
9 1 0
ПР кампания за популяризиране на PVC профили на немската фирма SALAMANDER 5 стр.

ПР кампания за популяризиране на PVC профили на немската фирма SALAMANDER

Пъблик рилейшънс (връзки с обществеността) е специфична форма за пропагандиране – за организация и управление на социалната информация, за да формира целенасочено мнение на обществеността или на отделни целеви групи в една или няколко държави...
emoto_92
5 1 0
Интернет реклама 18 стр.

Интернет реклама

Като рекламна среда, Интернет предоставя изключително големи възможности за комуникация с потребителските аудитории. Могат да бъдат използвани различни рекламни формати, за да се предаде определено рекламно послание към потребителите.
mOn
5 0 0
Връзки с обществеността - същност видове и практика 10 стр.

Връзки с обществеността - същност, видове и практика

Непознаването на PR означава, че компанията реално губи един уникален и изключително мощен ресурс за увеличаване на конкурентоспособността си, за постигане на търсения от нея успех...
cblock
2 0 0
Комуникативни умения при ръководене на делови срещи Комуникативни умения за ефективно и резултативно участие в делови срещи 28 стр.

Комуникативни умения при ръководене на делови срещи. Комуникативни умения за ефективно и резултативно участие в делови срещи

Всичко, което прави един ръководител, за да достигне целите на организацията, изисква ефективен обмен на информация. Ако хората не умеят да обменят информация по между си, те не могат да работят съвместно, както и да формулират цели и съвместно да ги...
ndoe
0 0 0
Връзки с обществеността 10 стр.

Връзки с обществеността

В съвремения свят възникват непрекъснато събития и процеси, които поставят нови изисквания пред теорията и практиката на публик рилейшънс. PR е комуникационна функция, съзнателни усилия, целенасочено влияние върху групи хора и общности ...
messi
0 0 0