Материали 1-10 от 10

ПР В ХОТЕЛИЕРСТВОТО И РЕСТОРАНТЬОРСТВОТО 165 стр.

ПР В ХОТЕЛИЕРСТВОТО И РЕСТОРАНТЬОРСТВОТО

Широкото навлизане на маркетинга и ПР във всички сфери на стопанската дейност измени не само отношението към потребителите, но даде и силен тласък за развитието на приложните икономически дисциплини. По този начин маркетингът допринесе много за усъвършен
messi
0 0 0
Управление на човешките ресурси 129 стр.

Управление на човешките ресурси

Систематизирането на информацията, събрана при анализа на работата и детайлизирането на съставните й елементи са основа за съставяне на описание на длъжността...
Simonsita
6 1 0
Характеристика и съвременни тенденции на специализираните видове туризъм 124 стр.

Характеристика и съвременни тенденции на специализираните видове туризъм

България е и продължава да бъде страна, в която тръпката и приключението са живи, в която все още можеш да посетиш места, в които кракът на турист не е стъпвал, природата е съхранена и непокътната...
lubega
12 2 0
Лекции по икономика на хотела и ресторанта 112 стр.

Лекции по икономика на хотела и ресторанта

Потенциалните възможности на туризма за реализиране на значими икономически и социални ефекти, за подпомагане на икономическия растеж и създаване на нови работни места го прави все по предпочитана и привлекателна сфера...
dannyboy
9 2 0
Анализ и оценка на човешките ресурси в туристическия сектор по примера на хотел Хилтън София 94 стр.

Анализ и оценка на човешките ресурси в туристическия сектор по примера на хотел Хилтън София

Цeлтa e нa бaзaтa нa рeaлeн примeр зa упрaвлeниe нa трудoвитe рeсурси в хoтeл "Хилтън" – Сoфия дa сe рaзглeдaт и oпрeдeлят съврeмeннитe aспeкти нa упрaвлeниeтo нa трудoвитe рeсурси във фирмaтa, труднoститe и прeдизвикaтeлствaтa прe
aronn
0 0 0
Позициониране на хотелски обект 93 стр.

Позициониране на хотелски обект

Туризмът, който е признат за една от най – динамичните бизнес сфери в света, засяга всички аспекти на обществения живот – икономическа, социална, политическа и духовна, е една от трите взаимосвързани индустрии (туризъм, промишленост и търговия), които дви
messi
0 0 0
Aнализ на маркетинговото управление на верига хотели 92 стр.

Aнализ на маркетинговото управление на верига хотели

Маркетингът днес е не само търговска политика или бизнес стратегия, която се определя от мениджърите или собствениците на бизнеса и е насочена към реализирането на определен обем продажби.
messi
0 0 0
Управление на луксозното хотелиерство 64 стр. очаква одобрение

Управление на луксозното хотелиерство

Чрез въвеждането на новите стандарти за класификация на хотелите във Франция се цели хармонизация на европейско ниво. Тя се отнася за независими хотели, членове на франчайзингови вериги и други хотелиерски вериги.
messi
0 0 0