Потърси помощ за своята домашна
Програма Добавете учебите си часове за седмицата.
Последвайте ни
Филтрирай по тип
Материали 1-10 от 10
- Сортирай по:
- Дата на добавяне
- Брой сваляния
- Заглавие
- Брой страници
On line рекламата
Характерно за рекламите е те да са прости за разбиране, тъй като профила на аудиторията им обхваща средностатистическото население. Хумор, умерена интелигентност, гъвкавост, разнообразни цветове и мелодии са някои от средствата....
4
0
0
Анализ на статия
Статията "Внимавай къде паркираш да не дойде чичо Кирчо!" е публикувана във вестник "Стандарт" от Димитър Генчев. Вестник "Стандарт" е основан през 1992 г. като национален информационен всекидневник..
27
0
0
Анализ на статия
Медиите имат власт, с която манипулират и коват общественото мнение, което е особено податливо на такъв тип влияние. Те използват различни методи, за да заинтригуват реципиентите, да задържат вниманието им върху разглеждания проблем и да звучат....
12
0
0
Бизнес модел за безплатния вестник. Успешни и неуспешни случаи
Курсова работа по медиен мениджмънт при Петранка Филева....
12
2
0
Вестникът и книгата
Книгата като текст, стока и автор в периода 1927-1928г. през призмата на в."Неделно утро"(1922-1932)
5
0
0
Влиянието на интернет и социалните мрежи върху спортната журналистика
Обърнато е внимание и на влиянието на интернет върху печатните издания, сред които има немалко на спортна тематика...
0
0
0
Влиянието на иформационните комуникационни технологии върху бъдещето на телевизията
Есето е полочило отлична оценка и в него се дават разсъждения за развитието и промените, които налагат новите технологии (най-вече интернет), както и за бъдещето на телевизията в тази бързо променяща се информационна среда....
Есе
по
Журналистика
34
3
0