Корпорацията е:
В частната корпорация по- голямата част от акциите са притежание на:
Най-прецизното определение на корпорация от изброените е:
Корпоративното управление има за цел:
Корпоративната стратегическа система включва:
Корпоративната маркетингова стратегия позволява:
Ролята на акционерите за стратегическото развитие на корпорацията, се дефинира, като:
Изборът на няколко целеви сегмента и прилагане на специални маркетингови действия е подход на:
Едно от изброените не е изискване при дефиниране на стратегическате цели:
Стратегическите маркетингови цели на корпорацията следва да бъдат:
Тест по Маркетинг за 1-ви курс на тема "Корпорации"
Тест от 25 въпроса по маркетинг на тема "Корпорации". Използва се в ИУ Варна. Всеки въпрос има само един верен отговор.