00:00:00

Методика на обучението по изобразително изкуство в детска градина

1

В детската градина изобразителната дейност включва следните видове дейности:

2

При рисуването с бои (акварел или темпера) създаването на формата тръгва от:

3

Моделирането включва работа с:

4

При апликирането децата се запознават с:

5

Рисуването в детската градина бива:

6

Рисуването на отделни предмети, коя възрастова група затруднява най-много:

7

Каква е основната цел на сюжетното рисуване?

8

Върху какво влияят ситуациите по моделиране?

9

Коя е по-лесна задача за детето - моделирането или рисуването?

10

В коя възрастова група децата се научават да уточняват представите за формата на предметите и за техния строеж?

11

Какво е апликация?

12

Вярно ли е, че апликацията притежава големи възможности за развиване на фантазията, въображението и творческите способности на детето?

13

За апликация се използват?

14

Коя е най-важната задача в декоративното рисуване?

15

Декоративното моделиране учи децата:

16

Работата върху моделирания орнамент развива:

17

Чрез възприятието в съзнанието на детето възниква:

18

С помощта на зрението се възприема:

19

Децата от подготвителна група са способни да:

20

Под „натура“ в изобразителното изкуство се разбира:

21

Към словесните методи и принципи на обучение по изобразително изкуство се отнасят:

22

Евристичния метод способства за развиването на:

23

От какво се определя успешното решаване на образователните задачи по изобразителна дейност?

24

Колко типа ситуации съществуват по изобразителна дейност?

25

Кой идентифицира четири фази на учебния процес в рамките на урока по изобразително изкуство?

26

Кой период при децата се нарича „доизбирателен“?

27

Кога започва изобразителния период в развитието на способностите?

28

Децата кога по-лесно предават движението?

29

Изобразителното изкуство съдейства за творческото развитие на:

30

Изобразителните способности:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време