00:00:00

Тест по маркетинг на туристическия бизнес

1

Цели с количествени характеристики са:

2

Формирането на маркетинг целите очертава действията на туристическото предприятие спрямо:

3

От какво се състои микромаркетинг средата на туристическото предприятие:

4

Посочете елементите на макромаркетинг средата:

5

Фиксиран процент към обема продажби и фиксиран процент към продажната цена на продукта от кой метод са тези средства за маркетингови разходи?

6

Колко са критериите, определящи маркетинга на услугите?

7

Кой от изброените маркетингови концепции характеризира маркетинга в краткосрочен план?

8

Коя от следните концепции се базира на тезата, че клиентът винаги е готов да купи висококачествени продукт?

9

Най-добрите възможни съотношения между стратегически и тактически маркетинг се постигат чрез:

10

Туристическата борса представлява:

11

В маркетингова фирма основни и водещи са:

12

Фокус в дейността на фирмата с концепция “маркетинг” са:

13

Туристическият пазар НЕ е:

14

Туристическата борса е място:

15

Маркетингът в туризма се осъществява чрез:

16

Туристическият продукт е:

17

Предпоставките за развитието на директния маркетинг са:

18

Маркетинг проучване което има за цел да събере значителна по обем, която да служи за база на други проучвания е:

19

Маркетинг анализът включва:

20

Кой дава най-пълна дефиниция за понятието стратегия?

21

Маркетинговата стратегия е :

22

Връзката предприятие-потребител се осъществява под въздействията на:

23

В кои три групи се класифицира информацията от всяко маркетинг проучване?

24

Каква е основната цел на сондиращо маркетинг проучване?

25

Кое не е характеристика на туристическия продукт?

26

Преимуществата на политика “обиране на каймака” са:

Резултати от теста

Верни ( от общо въпроса)
Грешни ( грешни и без отговор)
Време