Теорията на Маслоу представя потребностите като:
Ядрото на продукта включва:
Мястото на маркетинга във фирмата се определя от:
Основната характеристика на индустриалните пазари е:
Разширяването на дистрибуционната мрежа се извършва основно на етап от ЖЦП:
Обект на рекламата, за разлика от PR е:
Продажбенооориентираната концепция предполага:
Вариантите за избор на целеви сегмент включват: (може да посочите повече от един верен отговор)
Основните отличия между потребителските и индустриалните пазари се отнасят до:
Вътрешни ценообразуващи фактори са:
Тест по основи на маркетинга
Изпитен тест за ІІ-ри семестър в Колеж по Мениджмънт, търговия и маркетинг преподавател Данчева. Тестът съдържа само въпроси от затворен вид. На изпита, освен тях, се дават и отворени въпроси.