Коя от посочените стратегии не е стратегия, осигуряваща интензивен растеж:
В процеса на маркетингово планиране маркетинговите цели се разработват cneд:
Когато при въвеждане на нов продукт на пазара фирмата планира ниски цени и високи разходи за реклама, тя осъществява стратегия на:
Кое от посочените по-доnу твърдения не е вярно по отношение на пазарното позициониране:
При осъществяване на отраслов анализ имаме предвид (посочете вярното твърдение
По отношение на факторите от микромаркетинговата среда на фирмата е вярно твърдението:
Коя от посочените по-долу цели не може да бъде отнесена към общите маркетингови цели
Като маркетингова програма можем да определим:
Кое от твърденията е вярно по отношение на маркетинговия одит
Възможностите в средата, идентифицирани чрез SWOT анализ, се ранжират в съответствие със следните критерии (посочете подходящата двойка критерии):