Microsoft Excel

Показване и скриване на работна книга или лист6

Показване и скриване на работна книга или лист
(0 от 0 гласували)

 

Показване и скриване на работна книга или лист

Направете едно или повече от следните неща:

Показване на скрита работна книга

Показване на скрит лист

 

Скриване на прозореца на работна книга

 

Скриване на лист

За да се откажете от направена селекция на множество листове в работна книга, щракнете върху някой неизбран лист.

Ако не се вижда неизбран лист, щракнете с десния бутон върху етикета на някой избран лист. След това щракнете върху Разгрупирай листовете в контекстното меню.

 

  • В менюто Форматиране посочете към Лист и след това щракнете върху Скрий.
    1. Показване и скриване на няколко работни книги в лента на задачите на Microsoft Windows

       

      Показване и скриване на работна книга или лист

      Коментари